duminică, 24 aprilie 2011

Cristos a inviat!

Imi pare rau ca nu am mai postat, eu care postam si de doua ori in aceeasi zi. Va doresc sa aveti Sarbatori Pascale pline de lumina. Ce ati facut de mancare in acest Paste? Sunt sigura ca pe primul loc s-au aflat ouale si drobul dar prin unele parti ale tarii mai sunt si alte specialitatii. Cineva mi-a trrimis o poezie foarte interesanta de Pasti si ma gandeam sa o postez si aici:
                         La Paºti
>
>
> de
> George
> Topîrceanu
>
> Astãzi în sufragerie
> Dormitau pe-o farfurie,
> Necãjite si mânjite,
> Zece ouã înroºite.
> Un ou alb, abia ouat,
> Cu mirare le-a-ntrebat:
> - Ce vã este, frãtioare,
>
>
> - Ce vã doare?
>
>
> Nu vã ninge, nu vã plouã,
> Staþi gãtite-n hainã nouã,
> Parcã, Dumnezeu mã ierte,
> N-aþi fi ouã...
>
>
> - Suntem fierte!
>
>
> Zise-un ou rotund ºi fraise
> Lângã pasca cu orez.
> ªi schimbându-ºi brusc alura,
> Toate-au început cu gura:
> - Pân'la urmã tot nu scap!
> - Ne gãteºte de paradã.
> - Ne ciocneºte cap în cap
> ªi ne zvârle coaja-n stradã...
> - Ce ruºine!
>
>
> - Ce dezastru!
>
>
> - Preferam sã fiu omletã!
> - Eu, de m-ar fi dat la cloºcã,
> Aº fi scos un pui albastru...
> - ªi eu unul violet...
> - Eu, mai bine-ar fi sã tac:
> Aºa galben sunt, cã-mi vine
> Sã-mi închipui cã pe mine
> M-a ouat un cozonac!...
>
>
>
>      Va doresc sa primiti lumina in inima voastra. Paste Fericit !

2 comentarii: