vineri, 6 mai 2011

Din nou...

         Salutare, salutare! Sau Cristos a inviat! Imi pare rau ca am lipsit asa de mult, stiu ca v-ati obisnuit sa am postari zilnice. Ei bine, am multe sa va povestesc si chiar sa va fac o invitatie. M-am uitat si am vazut ca ultima postare a mea a fost pe 26 Aprilie. Ce as putea eu sa va povestesc? Am fost la Sinaia cu un grup de tineri, intr-un weekend, iar intre timp am vizitat si Pelisorul, castel care a apartinut Reginei Maria, de asemenea decorat de ea. De acolo am plecat cu o inclinatie catre Regina Maria, si indata ce am ajuns acasa am citit tot ce s-a putut despre ea.
         Intr-o alta ordine de ideei, se termina clasa a-8-a, toti suntem mai uniti acuma si asteptam nerabdatori banchetul, sfarsitul de an si totusi trebuie sa o spunem, vrem sa trecem o data peste examenul final. A lua in brate viata de liceu este destul de intimidant, acum, dupa ce toata vacanta de Pasti am urmarit filme de adolescenti. Toate faceau referire la viata de liceu a adolescentilor americani. Stim cu toti, sefa majoretelor cu capitanul echipei de fotbal suntem cei mai populari in liceu. Apoi exista tocilari care mereu salveaza situatia si in cele din urma fata care este noua si nu stie a se adapta.
        Probabil cei care au citit ultima postare s-au intrebat ce este acest Fetival al Luminii. Ei bine acuma veti afla.
        În 2004, câţiva cercetaşi din Cluj Napoca au încercat să amintească oamenilor de fumuseţea lucrurile mărunte din viaţa lor, şi şi-au unit forţele pentru a realiza prima ediţie a Festivalului Luminii. Mesajul lor a fost preluat de cercetaşii din toată ţara. În 2010, mai mult de 10 Centre Locale au început deja pregătirile, pentru a putea să ofere comunităţilor lor o după-masă liniştită, de relaxare, presărată, printre altele, şi cu muzică, dans, jonglerie şi fotografie.
Festivalul Luminii este un proiect cu caracter spiritual şi interactiv, şi este răspunsul nostru la lumea agitată în care trăim. Muzica liniştită şi aleile luminate de lumânări oferă participanţilor, indiferent de vârstă, posibilitatea de a reflecta preţ de două ore asupra micilor detalii care ne fac viaţa mai bună.
Când ai văzut ultima dată curcubeul?
Lumea în care trăim ne obligă să ne planificăm cu atenţie fiecare clipă pentru a reuşi în ceea ce ne propunem, şi de multe ori uităm să ne oprim din când în când pentru a-i privi pe cei din jur, pentru a simţi vântul, pentru a asculta oamenii, pentru a zâmbi la zâmbetul copiilor, pentru a redescoperi frumuseţea lucrurilor mărunte.
Haideţi să ne oprim, măcar pentru câteva ore, din agitaţia de zi cu zi! Vă invităm pe toţi să regăsiți bucuria lucrurilor mărunte.
Festivalul Luminii 2011, 7 mai 2011, Parcul Carol, ora 21.00.
    Si eu de asemenea va invit sa luati parte la acest eveniment. Voi reveni si cu alte postari.


Un comentariu: