sâmbătă, 16 aprilie 2011


Buna dimineata! Ce mai faceti? Dupa cum stim cu toti astazi este Duminica Floriilor. La multi ani tutoror celor care poarta nume de floare. De maine incepe Saptamana Mare si cu ea vacanta noastra. Datorita unui prieten, am reusit sa-mi iau "Pianistul" al carui trailer o sa-l postez aici si abea astept maine sa ma uit la film. Nu am habar ce as vrea sa fac saptamana viitoare, inafara de a-mi face teme si a ma uita la filme. Astazi voi bantui toata ziua prin oras cu mama mea, si pe lista noastra e trecut so fast-food, lucru pe care il astept cu nerabdare, deoarece cu tot acest post nu am mai apucat sa mananc ceva de la Mc sau KFC (mint, am fost saptamana trecuta:). Ce ati vrea sa faceti aceasta vacanta? Eu ar cam trebui sa ma apuc sa ma pregatesc pentru examene dar credeti-ma ca nu am habar ce ar trebui sa repet sau cum ar trebui sa invat. Mai mult partea de teorie sau sa fac exerciti. Voi ce credeti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu